نکات مهم سی دی اضافه وزن 4
شنبه 4 آبان 1398 ساعت 09:48 ق.ظ | نوشته ‌شده به دست همسفر معصومه | ( نظرات )


سلام دوستان افسانه هستم یک همسفر از لژیون هفتم
1-برنامه ما کاهش وزن نیست، سلامت جسم است و شناخت ما از خوراکی هاست.
2- انسان موجودی حریص است ، وقتی مشکلی بهش میرسد جزع و فزع میکند و وقتی مشکلش حل شد شروع به خودستایی میکند.
3- انسان نباید بگویدچرا همه مشکلات برای من است چون ما بقیه را نمی بینیم .
4-اگر انسان دچار مشکلی میشود ، زندگی همین است و غیر از این وجودندارد.وهیچ انسانی نیست که مشکل نداشته باشد. زندگی بدون مشکل نمیشود.
5- مشکل فقط  کمبودپول نیست ، مشکل پولی یکی از مشکلات است و مشکلاتی است که 100برابر بدتر از مشکل پت .
6- کسی که ترک اعتیاد کرده و دوباره مصرف میکند و میگویندبرگشت خورده است ، اصلا راهی را نرفته که برگشت بخورد.ولی اس 
7- جهان پر از امواج است و زندگی پر از بالا و پائین است. موجهای آرام ، شدید و مشکلات سهم گین  وسکوتی کم عمق وجود دارد.
8- پایان هر مشکل سرآغاز مشکلی دیگر است. وقتی مشکلی را حل کردی وارد گرید دیگر میشوی.
9- امواج و مشکلات برای یک فرد است ، برای یک خانواده ، یک شرکت ، یک کشور، یک قاره و کل کره زمین است . گرمایش زمین یک موج سهمگین است برای کل حیات .
10- ما باید یاد بگیریم چگونه با امواج برخورد کنیم، موج سوارها از امواج سهمگین استفاده میکنند و دچار شعف میشوند.
11-زندگی در زمین همین است و ما توقع داریم به گونه ای دیگر باشد. اگر در دست امواج فشرده شدیم ، چیزهای زیادی را یاد میگیریم.
12- زندگی درهم هست و مشکلات و خوشی ها با هم در آمیخته است و جدا کردنی نیست.
13- اسیدهای آمینه پروتئین را میسازند و 20درصد از ساختار جسم ما از پروتئین است .
14-آقایان 2400کالری و خانمها 1900کالری مصرف کنند( طبق جداول انگلیس)
15- کالری سوخت بدن ماست و هرچه فعالیت کمتر باشد سوخت کمتر و هر چه فعالیت بیشتر باشد سوخت بیشتر میخواهد.انسان وقتی کالری نمیخواهد که بمیرد.
16- درخواب 70کالری در هر ساعت مصرف میکنیم.دراز کشیدن ساعتی 80کالری ،نشسته ساعتی 100کیلوکالری، ایستادن 120کالری، رانندگی 120کالری،ظرف شستن  135کالری،قدم زدن آهسته180کالری،متوسط قدم زدن 300،تند رفتن 480کالری، فوتبال550کالری ،شنای سریع  700کالری، شنا با سرعت متوسط550کالری ،شنای آرام 400کالری درساعت،دوچرخه سواری تند600،یوگاساعتی 650کالری ، کشتی 1350کیلوکالری درساعت ، رقص 300کالری ، تمیزکردن اتاق 350کالری،تنیس روی میزو بدمینتون ،والیبال350کالری، فوتبال 550کالری ، آشپزی 150کالری، نرمش ،گردگیری 190کالری ، اتوکشی و پاک کردن پنجره 200کیلوکالری در ساعت مصرف میکند.
17- بدن پروتئین را ذخیره سازی نمیکند و باید هر روز پروتئین به بدن برسد ولی کربوهیدرات و چربی را ذخیره میکند.
18- بیان ، کلام ، آداب معاشرت ، تعین مرز و محدوده در زیبایی انسان خیلی نقش دارد.
19- وقتی رژیم کاهش وزن بد باشد از پروتئین بدن استفاده میکند. و باید در برنامه لاغری  چربی های ذخیره بدن بسوزد و آب شود. ما قرصی بنام قرص لاغری نداریم.
20-ما در روز 35گرم پروتئین لازم داریم.  پروتئین ها شامل سه نوع هستند، پروتئین های گیاهی ، پروتئین حیوانی و پروتئین لبنی . یکی از منابع مهم پروتئین لوبیا وارده است.
21- آبگوشت پروتئین خیلی زیادی داردو قدیم غذای مردم پروتئین بود. و غذای کاملی است .
22- گوشت گاو 100گرم 24گرم پروتئین دارد، گوشت گوسفند 100گرم 25گرم پروتئین دارد و گوشت شتر 100گرم 28گرم پروتئین داردو گوشت مرغ 100گرم 31گرم پروتئین دارد. بوقلمون 100گرم 29گرم و شترمرغ 100گرم 28گرم وبلدرچین 25گرم پروتئین و ماهی 100گرم 20گرم پروتئین،هر تخم مرغ متوسط 6گرم پروتئین  دارد.
23- در برنامه غذایی هم به میزان کالری ، هم به پروتئین توجه کنید. ما به جای برنامه های لاغری باید به غذای خود توجه کنیم و ببینیم چی باید بخوریم و چگونه بخوریم. و حتما روزی نیم ساعت تا یک ساعت پیاده روی را داشته باشید.
24- آب در برنامه لاغری خیلی مهم است ، چای ، دلستر و نوشابه جای آب را نمیگیردو باید روزی یک تا دو لیتر آب استفاده کنیم تا املاح در کلیه رسوب نکند و یبوست نگیریم .
25- آب زیاد انسان را مسموم میکند ولی آب به اندازه باعث لاغری میشود. آب ماده ای است که کالری ندارد.4لیوان آب میخوریم و درجه حرارتش 10درجه است ، درجه حرارت بدن 37درجه است و باید انرژی مصرف کند و 27بدن کیلو کالری انرژی مصرف میکند تا  آب را به دمای 37درجه برساند و درطول زمان باعث لاغری میشود.
26- نتیجه میگیریم ، انبوهی از بیماریها به علت عدم توجه به مواد غذایی است .از این درسها هر کس باید نسخه خودش را بپیچد و ببیند چی باید بخورد و چیکار باید بکند که به وزن نرمال برسد.

تایپ و تنظیم از همسفر افسانه لژیون هفتم.
Print Friendly Version of this pageپرینت مطلب داغ کن - کلوب دات کام Share
مرتبط با: سی دی های آموزشی و جهان بینی،


می توانید دیدگاه خود را بنویسید
همسفر جمیله لژیون ۶ یکشنبه 5 آبان 1398 08:55 ب.ظ
ممنون خانم افسانه و خدا قوت
همسفر اعظم کمک راهنمای لژیون یکم یکشنبه 5 آبان 1398 04:31 ب.ظ
ممنون از تلاشتان خانم افسانه عزیز
همسفر فاطمه لژیون یکم یکشنبه 5 آبان 1398 06:33 ق.ظ
خدا قوت خانم افسانه خیلی زحمت می کشید
آزاده لژیون هفت یکشنبه 5 آبان 1398 12:26 ق.ظ
خسته نباشید خانم افسانه خدا قوت
همسفر سمیه(لژیون پنجم) شنبه 4 آبان 1398 09:58 ق.ظ
سپاس از آقای مهندس که این همه اطلاعات و منابع خوبی رو در اختیار ما میذارن.ان شاالله همیشه سلامت باشن.ممنون از خانم معصومه عزیز و خانم افسانه برای زحماتشون در سایت.خداقوت
 
درباره ما ...
دریافت نشریات و فایل های صوتی ...
دریافت کتاب «عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر» نویسنده: مهندس حسین دژاكام دانلود نوشتارها و فایلهای صوتی کنگره 60 در قالب فایل Mp3 و PDF
اشعار شاعران کنگره 60
اشعار شاعران کنگره 60
مسافران و همسفران محترم کنگره 60 می توانند اشعار خود را به ایمیل: adezhakam@gmail.com برای آقای امین دژاکام ارسال کنند.
آمار سایت ...
• تعداد مطالب:
• تعداد نویسندگان:
• آخرین بروز رسانی:
• بازدید امروز:
• بازدید دیروز:
• بازدید این ماه:
• بازدید ماه قبل:
• بازدید کل:
• آخرین بازدید:

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات